úterý 2. února 2016

Read #3 January 2016

Ahojky,
máme tu další přečteno a tentokrát je to za leden. Mohli jste si všimnout, že jsem začala používat jména příspěvků v angličtině. Je to protože se mi to líbí víc a líp se mi to tak nazývá, než v čj. No, leden na to, jak byl hektický byl docela úspěšný a dala jsem docela dost knížek za což jsem ráda, protože je jich pořád dost, co musím přečíst, a konečně mi to začíná ubývat. Ne jen přibývat. Postupně sem budu doplňovat recenze. Ale je jasné, že to chvilku zabere, tak se mnou mějte strpení. No, pojďme se na to podívat.

1) Richelle Mead - Pokrevní pouta #2 - Zlatá lilie, 327 stran (recenze)

2) Andrea Cremer - Smečka #1 - Smečka, 398 stran (recenze)

3) E.L. James - Padesát odstínů #1 - Padesát odstínů šedi, 607 stran

4) L.J, Smith - Zakázané hry #2 - Doupě, 224 stran (recenze)

5) John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle - Sněží, sněží..., 261 stran (recenze)

6) Maggie Stiefvater - Vlci z Mercy Falls #3 - Splynutí, 393 stran (recenze)

7) Richelle Mead - Věk X #1 - Šachovnice bohů, 542 stran (recenze)

8) Richelle Mead - Pokrevní pouta #3 - Indigové kouzlo, 325 stran (recenze)

9) B.B. Reid - Broken Love #4 - Breaking Love, 269 stran

10) Becca Fitzpatrick - Zavržený #4 - Finále, 438 stran (recenze)

11) Dianne Duvall - Immortal Guardians #1 - Darkness Dawn, 345 stran

12) Kass Morgan - Prvních 100 #1 - Prvních 100, 278 stran (recenze)

13) Nina G. Jones - Debt, 467 stran

14) Tahereh Mafi - Roztříštěná #1 - Jsem roztříštěná, 285 stran (recenze)

15) Whitney Bianca - I Know… #1 - I Know What Love Is, 216 stran

16) L.J. Smith - Upíří deníky #15 - Neviditelné zlo, 301 stran

17) Julianna Baggot - Čistý #1 - Čistý, 472 stran (recenze)

18) Rachel Van Dyken - Bang Bang, 155 stran

19) Kelley Armstrong - Nejtemnější síly #2 - Probouzení, 280 stran  (recenze)

20) Sara Shepard - Hra lží #4 - Hra na schovávanou, 198 stran (recenze)

Uff, tak to dělá neuvěřitelných 20 knížek. A to jsem jako moc v lednu nečetla a nakupilo se to celkem dost jako.  A je to dohromady 6781 stránek. Celkem jsem se rozšoupla. Uvidíme, jak to dopadne příští měsíc no. Snad to bude taky nějaké krásné číslo. A závislák jde pokračovat ve čtení, zatím.

Žádné komentáře:

Okomentovat