sobota 30. ledna 2016

Review #32 Becca Fitzpatrick - Finále

Ahojky,
a máme tu zase poslední knížku série. Takže další mám za sebou. To je vždycky pro mě takový smutný, ale zároveň fantastický, že jsem dokončila další sérii...

Název: Finále

Originální název: Finale

Série: Zavržený #4

Autor: Becca Fitzpatrick

Žánr: fantasy, romance

Nakladatelství: Egmont

Počet stran: 438

Rok vydání: 2012

Hodnocení na Goodreads: 4,24/5

Anotace: Nora si je svou láskou k Patchovi jistá víc než kdy předtím. I když z nich jejich rozdílný původ a osud může udělat nepřátele, Nora se k Patchovi nikdy nedokáže otočit zády. Nyní však musejí čelit dosud nejvážnější hrozbě. Překoná jejich láska širokou propast, která je dělí? Bude ještě možné znovu vybudovat to, co bylo zničeno? Nepřátelské strany jsou dané – ale na které z nich stojí Nora a na které Patch?

Nora vede Nefilim a přitom předstírá, že již s Patchem nechodí. Do toho se ještě vloží Dante a chce jí tajně zabít. Nora se zatím snaží stát dobrou vůdkyní Nefilim a přitom se snaží zastavit padlé anděly, aby s nimi Nefilim nemuseli bojovat. Povede se jí to? A co když přijde o někoho důležitého?

Nora je v tomhle díle pod velkým stresem. Je to pro ní strašně těžké. A co může být ještě lepší než si vybudovat závislost? V tomhle díle mi bylo Nory kolikrát líto... A Patch to taky měl lehké. Musel hrát, že s Norou nechodí, a přitom s ní chodil. A co Scott? Ten nemá moc dobrý osud... (Bylo mi k breku.) Prostě každý si prožil své a ponese se do konce života sebou...

Děj byl od půlky docela předvídatelný, ale bylo tu pár překvapení, které jsem nečekala, ale i tak bylo jasné, jak to dopadne. No, ale nečekala jsem, že někdo umře, to fakt ne no, ale takhle to většinou autoři dělají...

Text byl bez chyb. Ale zase mi moc líbila úprava text. Je prostě tak hezká a ty peříčka v tom... ta jsem milovala. Obálka byla zase skvělá. Nemám jí co vytknout, možná až na ten nápis dole. Nemusel by tam být.

Celou sérii doporučuji a určitě se k ní ráda zase někdy vrátím.

Plusy:
- děj
- Nora, Patch, Scott, Vee
- obálka
- text
- peříčka v textu
- přej´kvapení v ději
Mínusy:
- Scott
- text na obálce
- předvídání děje








Žádné komentáře:

Okomentovat