úterý 23. února 2016

Review #43 Kyle Gray - Zaříkávač andělů

Ahojky,
dneska to je taková trochu netradiční kniha.

Název: Zaříkávač andělů

Originální název: The Angel Whisperer: Incredible
Stories of Hope and Love from the Angels

Autor: Kyle Gray

Žánr: andělé, paranormální

Nakladatelství: Knižní klub

Počet stran: 284

Rok vydání: 2014

Hodnocení na Goodreads: 4,21/5

Anotace: Kyle se už ve svých šestnácti letech stal nejmladším britským jasnovidným médiem a je proslulý tím, že jeho výklady jsou neobyčejně přesné. Od dětství mu po boku stojí andělé a pomáhají mu rozvíjet ohromné nadání – díky paranormálním schopnostem je schopen napojit se na energii lidí kolem sebe a zjistit z ní neuvěřitelně mnoho o osobě klienta, o jeho domově, rodině, vztazích, práci i společenském životě. Poté se pokouší osvětlit temné aspekty minulosti i přítomnosti a přesunout se k budoucnosti. Zprostředkovává tak andělskou moudrost, díky níž můžete změnit způsob myšlení a konečně dosáhnout všeho, po čem toužíte.
Kyle v knize vypráví o jeho setkání s anděly. V celé knize vypráví Kyle o setkání s anděly druhých a jak se těm lidem snažil pomoct. Místy je i popis, jak danou věc zkusit na vlastní kůži.

Nejprve se mi do téhle knížky vůbec nechtělo, ale jsem ráda, že jsem do ní šla. Přinesla mi toho dost. A ještě tím, že věřím na anděly, tak mi docela pomohla, co si o nich myslet. A určitě si tuhle knížku koupím. Je zatím první na wishlistu. Ta kniha je pro někoho, kdo má rád nebo i věří na anděly, protože si pak jinak bude myslet, že je to úplně blbá knížka. Nebo spíše to nepochopí. Ani není na týhle knížce co hodnotit. Ale i přesto jsem jí dala plnej počet hvězd, protože si to podle mě zaslouží.
Někomu se to může zdát až nepochopitelné, ale já si z toho něco odnesla. Podle mě si mohl přečíst tuhle knihu každý, ale bude už na něm, jestli tomu věří nebo ne. Je celkem těžké o téhle knize něco říct, protože člověk si jí musí přečíst, aby to pochopil...
Ale mě toho dala docela dost. Je prostě na každém, co si z toho odnese a jestli tomu bude věřit.
Ty krátké příběhy jsou někdy docela dost smutné a některé zase veselé, ale celkově jsou dost emotivní. Podle mě za to fakt stojí. A velmi ji doporučuji.









Žádné komentáře:

Okomentovat