pátek 5. února 2016

Book of the Month #1 January 2016

Ahojky,
je tu nová rubrika. Rozhodla jsem se jí dělat, abyste viděli, co mě za ten měsíc nejvíce oslovilo. Každý měsíc vyberu jednu knížku a pak vám o ní něco řeknu. A ještě řeknu proč jsem si jí vybrala. Prostě to je jednoduché. Ale napsat tento článek jednoduché nebude, ale pustím se do toho. Nejdřív vám ukážu fotku mojí knihy za měsíc leden a tou je...

Ano, je to knížka Jsem roztříštěná. Recenzi najdete zde. A proč zrovna ona? Odpověď je jednoduchá. Protože jsem si tu knížku doslova zamilovala. Každá postava je něčím významná, ale nejvc jsem si zamilovala Juliette a Adama. Docela je zbožňuju. Úplně jsem si je zamilovala již od začátku knihy.

Každá postava má svojí jedinečnou osobnost a já nad tím žasnu prostě. Jak prostě autor dokáže každou postavu dokonale vykreslit a vdechnout jí život na papíře. Já bych to nedokázala. Zdá se mi to až takové kouzelné... Musím říct, že v téhle knize jsem hlavní hrdinku měla opravdu ráda hned od začátku, což se mi moc nestává. Tolika okamžiky hrůzy si prošla a nezlomilo ji to. Pořád je docela v pořádku. Zdá se mi, že kniha je o tom, že nezáleží na tom kolika hroznými zkušenostmi si projde. Ale záleží na tom, aby i přesto byl silný a bojoval dál a nenechal sebou manipulovat v prosúěch jiné osoby. Tenhle příběh je totiž docela emotivní a poučný. Juliette si musí projít tolika věcmi, že je až k podivu, že pořád dokáže docela normálně fungovat.

Docela dost jsem si zamilovala i tu obálku. Prostě docela úplně přesně ukazuje Juliette na začátku knihy, ale na konci se stává zcela již o dost silnější osobností. Ale i tak to pořád nemá v životě s její schopností lehké.

No, dobře mohla bych přistoupit k hlavnímu bodu proč jsem si knihu vybrala. A tím je prostě originalita a nápad. Prostě ten nápad je bezkonkurenční. Na začátku jsem ani netušila, co se z toho nápadu vyvine a velmi příjemně mě to překvapilo. (Ten moment, když nevím, co napsat.) Teď vážně, kdo by nechtěl aspoň na chvíli mít smrtící dotek? Mě by to stačilo na 10 sekund a bylo by to fajn. Ne, teď vážně.

Knížky jsem si užívala až do posledního slova a nemohla jsem jí odložit. Hned bych si přečetla další díl, ale když vidím hromádku k přečtení, no, tak radši na další díl ani nepomýšlím.

Ale jo první díl trilogie jsem si dost zamilovala. A všechno na tom miluju, prostě není co dodat. Knížku bych si klidně teď na místě dala znovu a to jako fakt. Prostě vidíte, že mě docela dost očarovala no. Ještě sem přihodím pár fotek.






Závěrem bych chtěla ještě říct napsat, že toho formátu článku se dočkáte každý měsíc a pak ještě bude za celý rok. Doufám, že jste si užili článek a uvidíme se u dalšího.


Žádné komentáře:

Okomentovat