pátek 26. února 2016

Review #44 Kristina Springer - Espressologie

Ahojky,
máme tu jednu z těch teenage knížek, která se mi podle anotace dost líbila, ale na konci...

Název: Espressologie

Originální název: The Espressologist

Autor: Kristina Springer

Žánr: romance

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 190

Rok vydání: 2012

Hodnocení na Goodreads: 3,53/5

Anotace: Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. Tak si vyzkouší dát dohromady zamlklé černé presso s jiskřivou mocha. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik párů, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ní stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku i pro sebe nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne.
Jane si zapisuje povahu lidí podle kávy, kterou si dají. Poté, co zkusí dát jeden pár podle kávy dohromady, tak se to dostane jejímu šéfovi a ten uspořádá páteční večery s espressologistkou. Díky tomu se stane Jane slavnou. Najde nakonec i lásku pro sebe?

Jane je taková ta bláznivá hrdinka, kterou teda moc nemusím. Ne, že by byla až tolik strašná, ale prostě mě nezaujala. Snažila se dát všechny dohromady, ale sebe stavěla až na poslední místo, což není moc dobře teda. Prostě se moc starala o všechny ostatní a na sebe celkem kašlala no. U mě jako hlavní hrdinka moc neobstála.

Od děje jsem čekala něco víc teda. Jako anotace se to vypadalo opravdu dobře a nakonec to bylo zklamání. Děj byl jako dobře vymyšlený, ale špatně propracovaný. Bylo to takový až moc hovorový a nějak mě to nenadchlo. Jako nápad byl opravdu dobrý, ale fakt to zpracování pokulhává a nenadchlo mě to. Je to škoda no, protože z toho mohla bejt fakt dost dobrá knížka a místo toho... tohle.

Obálka je pěkná, že opravdu zaujme. I text je pěkně upravený, hlavně začátky kapitol, ale písmenka jsou na mě až moc veliká kdyby byla menší, tak by to bylo lepší.

Plusy:
- nápad
- obálka
- text

Mínusy:
- děj
- hlavní hrdinka
- písmena v knize









Žádné komentáře:

Okomentovat