pátek 29. ledna 2016

Review #31 Richelle Mead - Indigové kouzlo

Ahojky,
dneska je to zase knížka od Richelle Mead.

Název: Indigové kouzlo

Originální název: The Indigo Spell

Série: Pokrevní pouta #3

Autor: Richelle Mead

Žánr: fantasy, romance

Nakladatelství: Domino

Počet stran: 325

Rok vydání: 2013

Hodnocení na Goodreads: 4,43/5

Anotace: Povinnost je jedna věc. A láska druhá. Co když ale jdou proti sobě?
Mladá alchymistka Sydney chrání královninu sestru Jill před zabijáky a spolu s ostatními přáteli v utajení studuje na elitní škole v Palm Springs.
Není to ale zdaleka vše, čím se její mysl zaobírá: nedokáže v sobě potlačit city k Adrianovi. Ví sice, že je naprosto nepřípustné, aby jakožto člověk chodila s vampýrem, ale copak si může v něčem takovém poručit?
Zároveň Sydney pátrá po zběhlém alchymistovi Marcusi Finchovi, který zřejmě střeží veliké tajemství indigového kouzla. A možná má i informace o tom, že alchymisté Sydney celý život lhali a jen ji využívali…

Sydney konečně ve svém životě přijme magii a nejen to, přijme i lásku mezí ní a Adrianem. Ale musí se vypořádat s Marcusem a jeho skupinou. A co teprve s čarodějkou, která jde po ní a její učitelce. Má před sebou dost velká rozhodnutí a je jen na ní, jak se rozhodne...

Postava Sydney se ani moc nezměnila, zdá se mi stejná. Jen se prostě už začala rozhodovat sama za sebe, ne za Alchymisty. Musím říct, že jsem čekala, kdy se dá konečně s Adrianem dohromady. Už bylo načase docela. A co se týče Adriana, tak se podle mě změnil ve vnímání svým citů k Sydney a konečně jí to i řekl. Na to jsem takovou dobu čekala.

Děj byl prostě místo docela překvapivý a měl spád. Prostě se toho dá hodně dozvědět, ale něco pořád je pod rouškou tajemství. A na to právě čekám. Až se ty tajemství dozvím. Ještě má každá z knih prostě takový překvapivý konec až není možné, že to musí končit právě v ten okamžik. Ale užívám si to.

Text byl bez chyb jako vždy, ale zase obálka mě nějak nezaujala, i když není zas tak špatná. Viděla jsem i horší než tuhle. Knížka od téhle autorky opravdu dost zbožňuju a stojí za to. Vždycky se těším až si přečtu další díl a dostanu se v ději dál. Má to takový svý kouzlo. Já prostě tohle mám ráda u knížek. Když mě baví a prostě hned musím mít pokračování a prostě... Nemám slov no.

Plusy:
- děj
- Sydney, Adrian
- text, obálka
- poutavost
- must-have knížka
- nedokážu se od ní odtrhnout

Mínusy:
- obálka









Žádné komentáře:

Okomentovat