pondělí 1. února 2016

Review #34 Tahereh Mafi - Jsem roztříštená

Ahojky,
dneska tu máme očekávánou knihu.

Název: Jsem roztříštěná

Originální název: Shatter Me

Série: Roztříštěná #1

Autor: Tahereh Mafi

Žánr: dystopia, fantasy, romance

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 285

Rok vydání: 2013

Hodnocení na Goodreads: 4,03/5

Anotace: Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň. Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…

Juliette se zavřená cele skoro už rok a od té doby s nikým nepromluvila. Ale do cely se k připojí Adam, který se snaží zjistit, co s ní je. Ale poté zjistí, že je voják a je nucena pomáhat Obnově. Ale jednou se jí povede utéct s Adamem. A tím začíná její dobrodružství.

Postava Juliette byla na začátku velmi uzavřená a zvláštní. Nevěděla jsem, o si o ní myslet, ale pak se vybarvila a tím jsem si na ní udělala názor. Byla bojovná, ale přitom musela snášet všechno. Ale co jiného jí zbývalo? I když jí nemohli zabít, tak mohli ublížit Adamovi, na kterém jí záleželo. Neměla to vůbec lehké.
A co teprve Adama jako? Na začátku vypadal jako fajn kluk, ale poté, co ukázala pravda to tak dobré pro něj nebylo. Ale postupně se ukázalo, že chce Juliette pomoct.

Děj byl na začátku trošku zmatený, ale pak přišel zvrat a děj dostal spád a já jsem tu knížka, tak zamilovala. No, už jsem ji milovala i na začátku. Tenhle příběh byl jinačí než ostatní. Prostě byl originální. Mám ráda dystopie, ale tahle mě opravdu učarovala. I když pořád není v 10 mých milovaných knih, tak ale pořád ji miluju. Stojí opravdu za to.

Obálka je úplně skvělá. Moc se mi líbí. I text je skvělý. Žádné prázdné fráze, které by se do příběhu nehodily. A navíc byl text bez chyb. Na začátku mě trochu mátly ty škrtlé věty, ale pak jsem si na zvykla a dokonce mi pak začaly chybět.

Musím teda první knížku téhle série velmi doporučit. Určitě stojí za to. No, já se pustit do další článků. A čekejte tu nový typ článků.

Plusy:
- děj
- Juliette, Adam
- obálka
- text
- škrtlý text
- originalita
- must-have

Mínusy:
- nic jsem nenašla








Žádné komentáře:

Okomentovat