pondělí 25. ledna 2016

Review #27 L.J. Smith - Doupě

Ahojky,
dnes tu máme recenzi na druhou knihu trilogie od L.J. Smith.

Název: Doupě

Originální název: The Chase

Série: Zakázané hry #2

Autor: L.J. Smith

Žánr: fantasy, romance

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 224

Rok vydání: 2015

Hodnocení na Goodreads: 4,06/5

Anotace: Stínový muž Julian se vrátil a s ním i nová Hra. Jennyini přátelé jeden po druhém mizí a zůstávají po nich jen papírové figurky. Jenny musí najít Julianovo tajné doupě a zachránit své přátele ze Světa stínů dřív než bude pozdě. Zakázaná Hra pokračuje. Kdo bude vítěz, a kdo poražený?
Poté, co se v milém díle Jenny porazila Juliana bylo vše docela ve starých kolejích. Ale bohužel někdo znovu pustil Juliana na svobodu a ten jde znovu po Jenny a jejích přátelích, které dostává jednoho po druhém. Po hledaní se jí podaří všechny najít, ale bohužel Julian sebou vezme Zacha a Toma...

Ne, že by tahle knížka nějak opravdu super, ale já jsem si ji zamilovala. Její děj mě fakt opravdu dost upoutal a nemohla jsem se od něj odtrhnout. Naneštěstí je knížka opravdu tenká, tak jsem jí přečetla za chvilku, což mě mrzelo a teď mi nezbývá nic jiného než čekat na další díl. Budu to ale i poslední díl trilogie, což mě trochu mrzí, ale co se dá dělat.

Postavy se ani nějak moc nedají popsat, protože je jich tam moc a v každém díle jdou po hraní temných her s Julianem jiní. Ale kdybych měla popsat Jenny, tak bych jí popsala asi takhle - nebojácná, odhodlaná, věrná, ale i zároveň intrikářská.

Celkem ani nevím, co o téhle knížce říct... Co na ní opravdu nejvíc miluju je ta obálka. Ta je prostě něco. Úplně mě očarovala...

(Dneska to bylo krátký. Asi za to může špatný den, no, ale snad se něco dozvíte no.)

Plusy:
- děj
- postavy
- obálka
- Julian
- originální příběh
- dějové zvraty

Mínusy:
- krátkost knihy
- moc postav








Žádné komentáře:

Okomentovat