čtvrtek 21. ledna 2016

Review #23 Rachel Cohn, David Levithan - Dash & Lily - Kniha přání

Ahojky,
máme tu knihu s vánoční tématikou. Musím říct, že kniha byla pod moje očekávání, ale i tak to bylo velmi super. Ale knížku jsem si docela užila a dostala docela velké hodnocení. Dokonce nadprůměrné, tak na to kouknem.

Název: Dash & Lily - Kniha přání

Originální název: Dash & Lily´s Book of Dares

(Série: Dash & Lily #1)

Autor: Rachel Cohn, David Levithan

Žánr: romance

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 273

Rok vydání: 2014

Hodnocení na Goodreads: 3,84/5

Anotace: Dash tráví v knihkupectví Strand dlouhé hodiny a jednoho dne najde mezi ostatními knihami červený zápisník, v němž je série úkolů souvisejících s knihami. Samozřejmě mu to nedá (taky který knihomol by odolal?) a pustí se do jejich plnění. Na závěr pak napíše do zápisníků svůj vlastní úkol a nechá ho na smluveném místě. A v tom okamžiku vstupuje do hry Lily (jak už jste asi uhodli, právě ona je majitelkou zápisníku i autorkou úkolů). A následuje série šifer, dopisování, vtipných míjení se i setkávání.
Dash najde v knihkupectví červený zápisník a ten odstartuje jeho vánoční zázrak. Dopisuje si pomocí toho zápisníku s Lily a nakonec se setkají v úplně náhodné situaci. A co teprve, když se Dash objeví na internetu, kde je označen za výtržníka? A co když se poté spolu s Lily objeví na přední stránce novin?

Musím říct, že mě kniha ze začátku velmi bavila, ale ten konec už nebyl top. Už  nebyl takovej záživnej. Ale začátek mě bavil hodně, protože bylo takový hezký, jak se poznávali jen přes zápisník. Zároveň je to takový zvláštní. Ale musím říct, že jsem čekala něco víc. A to jejich první setkání bylo docela bída. Ale musím říct, že i přesto kniha dostala vysoké hodnocení.

Co se týče postav, tak postava Dash se mi líbila o hodně víc než postava Lily. Lily byla taková hodně nevyzpytatelná a hodně taková... prostě jí ani neumím popsat. (Fakt skvělý, kámo.) No, prostě ta její povaha nebyla úplně nejlepší, ale Dash byl prostě Dash. Měl srdce na pravém místě a jeho pohava byla prostě už od přírody dobrá. (Jo, tak ty máš dost.)

Děj je jak už jsem říkala, na začátku dobrý, ale od jejich prvního setkání už to jde z kopce prostě. Nejvíc zajímavý mi totiž přišlo to tajemné dopisování. Bylo to takové záludné a nemělo chybu. Ale jak se blížili k setkání, tak už to nebylo ono. A to jejich setkání mi tam prostě nesedí. Nemůžu si pomoct. Jako ani nemělo být.

No, jinak text byl bezchyby. A obálka se mi docela dost líbí. Je to taková jednoduchá a pěkná obálka. Prostě docela dost fajn knížka, která se hodí přečíst v chladných zimních dnech, kdy je čas na deku, čaj a knížku. Doporučuji.

Plusy:
- Dash
- děj po jejich setkání
- konec
- obálka
- text
- deková knížka

Mínusy:
- postava Lily
- děj od prvního setkání









Žádné komentáře:

Okomentovat