pátek 8. ledna 2016

Books in 2015

Ahojky,
tady vám přináším shrnutí mého knižního roku. A že je plný knih teda. Předem musím říct, že bohužel stránky knih jsem předtím nepočítala až od listopadu, takže mám jen údaj z Goodreads. Musím říct, že letos jsem četla hodně ebooks a proto jich je plno. Ale i s normálníma knížkama jsem se činila. A vyšlo z toho celkem dost velké číslo. Sama jsem tomu nemohla uvěřit teda. No, pojďme se na to podívat.


Jak již sami vidíte, tak to bylo opravdu HODNĚ.
Celkem je to neuvěřitelných 201 knih a ještě neuvěřitelnějších 62 970 stran. No, to jsem nečekala ani ve snu. Když jsem vydělila počet knih počtem dní v roce, tak mi vyšlo, že jsem každý den přečetla alespoň 3/4 knihy, což je docela dost. To je můj největší rekord a myslím. že už ho nikdy nepřekonám. Protože letos jsem se dala za cíl 100 knih, což i tak dost. A jelikož času na čtení je málo, budu mít letos, co dělat.

Chtěla bych vám říct o knihách/sériích, které jsem v roce 2015 měla nejraději. Tady jich pár je.
Cassandra Clare - Nástroje smrti
Jennifer L. Armentrout - Lux, The Dark Elements, Wait For You
E. Lockhart - Ostrov lhářů
Colleen Hoover - Život jedna báseň
Josephine Angelini . Bohyně
Rebecca Donovan - Breathing
Melissa De La Cruz - Modrá krev
Richelle Mead - Sukuba, Pokrevní pouta
Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky, Hra lží
L.A. Casey - Slater Brothers
Joh Green - Hvězdy nám nepřály
Gordon Reece - Myši
Belle Aurora - Friend-Zone
Susan Ee - Pernyn a konec světa
L.J. Smith - Zakázaná hra
Maggie Stiefvater - Vlci z Mercy Falls
Brigid Kemmerer - Elemental
David Levithan - Slovník lásky

No, to by mohla stačit. Jak si můžete všimnout, tak je tam hodně knížek v angličtině. Možná se ptáte proč? Protože ty nejlepší knížky prostě nikdo do ČJ nepřekládá, no. Ale co se dá dělat, že jo. No, jsem ráda, že konečně se přeložil první díl série Breathing od Rebeccy Donovan do ČJ, tak si už můžete přečíst. Takže je to super. Ráda si to přečtu v papírové verzi, ne jenom v ebook.

No, tohle je poslední článek o mém knižním roku 2015. Doufám, že váš knižní rok 2015 byl také úspěšný jako u mě a uvidíme se u další recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat