pátek 22. ledna 2016

Review #24 Sara Shepard - Dvě pravdy a lež

Ahojky,
máme tu již třetí díl Hry lží od Sary Shepard. Musím říct, že každý další díl je záhadnější a záhadnější. Vždycky se v knize na někoho ukáže a ten musí být vrah, ale poté se situace vysvětlí a BUM a on/a najednou není vrahem. Jo, tak to hold u jejích knížek hold funguje.

Název: Dvě pravdy a lež

Originální název: Two Truths and a Lie

Série: Hra lží #3

Autor: Sara Shepard

Žánr: romance, drama

Nakladatelství: BB art

Počet stran: 204

Rok vydání: 2013

Hodnocení na Goodreads: 4,02/5

Anotace: Dva měsíce předtím, než jsem zemřela, zmizel bratr mé nejlepší kamarádky. Kam nebo proč Thayer odešel, nemám tušení, ale vím jistě, že to byla moje vina. Za svého života jsem dělala spoustu strašlivých věcí, kvůli nimž mě lidé nenáviděli, a možná jsem dokonce někoho vyprovokovala k vraždě. V zoufalé snaze vypátrat vraha moje znovunalezená sestra-dvojče Emma předstírá, že je já, a luští mnohé záhady, které jsem po sobě zanechala – můj tajný deník, zamotaný milostný život, nebezpečné kanadské žerty Hry lží, kterou jsem hrála. Podařilo se jí odhalit nejskrytější tajemství mých kamarádek, ale zatím neměla příležitost zašťourat v Thayerově minulosti – až teď. Thayer se vrátil a Emma sebou musí hodit, aby zjistila, jestli chystá pomstu... nebo už ji vykonal.
Emma má velmi těžké žít život Sutton. Poté, co se objeví Thayer u ní doma, tak se všechno změní. Poté, co jí Lauren přistihne s Ethanem při jejich tajné schůzce to roznese všem. Ale když se k ní i Ethan otočí zády, tak je bezradná. Kdo je vrahem jejího dvojčete?

Je to stejně dobrý díl jako všechny ostatní. Pořád udržuje nějaký to napětí, ale zároveň je pár částí příběhu odkryto, ale spousta toho pořád zůstává v mlze. A to právě udržuje to napětí. Děj je pěkně plynulý a navazuje spolu s těmi vzpomínkami Sutton, takže to nemá chybu.

Co se postav týče, tak Emma je prostě pořád stejná jen zjišťuje více a více tajemství. Postavy se během série zas tak moc nezměnily, takže o nich ani není moc co říct. Ale je jich tam zase dost. Skupina holek pak nepřátelé a pár kluků a prostě se v těch jménech někdy nevyznám no.

Jinak obálka se mi líbí. Je prostě hezká jako vždy. Text byl také bez chyb. Musím říct, že někdy ale to bylo místo trošku natahované, ale jinak fakt super další díl série.

Plusy:
- postavy
- obsah
- text
- děj
- originální nápad

Mínusy:
- moc postav








Žádné komentáře:

Okomentovat