pondělí 28. března 2016

Review #56 Sarah J. Maas - Skleněný trůn

Ahojky,
je fantasy knížka, kterou jsem si zamilovala.

Název: Skleněný trůn

Originální název: Throne of Glass

Série: Skleněný trůn

Autor: Sarah J. Mass

Žánr: fantasy, romance

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 387

Rok vydání: 2015

Hodnocení na Goodreads: 4,23/5

Anotace: Celaena je od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu – stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ovšem během výcviku se pokusí o útěk a je odsouzena k trestu smrti. Nemilosrdný král vládnoucí železnou rukou jí nabídne poslední šanci – stane se královským šampionem a nastoupí do hry o přežití. Jestliže porazí dalších 23 šampionů, získá svobodu.
Ovšem její soupeři umírají nejen při soubojích, ale i za tajemných okolností – Celaene teď o svůj život bojuje nejen se soupeři, ale i s něčím tajemným a děsivým, co se skrývá v pozadí.
Celaena před sebou má těžký úkol. Musí zvítězit v králově hře o nejlepšího šampiona. Nečeká jí nic lehkého. Do cesty se jí postaví princ Dorian a její strážce Chaol. Ještě do toho se začne zajímat i znamení sudby. A přitom jí jde o život....

Celaena je ale nějaká to postava. Musím říct, že jsem si ji docela dost zamilovala. I když ne vždy její chování patřilo do určité situace, tak je to jedna z nejlepší hlavních postav, co jsem za poslední dobu četla. Místy mě uchvacovalo, jak se zachovala v dané situaci a prostě wow. Za tuhle postavu má autorka můj obdiv.
I ostatní postavy stály za to, i když každá byla originální, tak jsem skoro všechny měla ráda a to se u mě často teda nestává.

Děj byl skvělý. Bylo to opravdu o 100% lepší než Rudá královna, kterou jsem četl před touto knížkou. Nikdy jsem nečetla nic podobného, ale opravdu mě to uchvátilo. Pomocí nenápadných vodítek se dalo zjistit, co stane v dalších kapitolách, ale i tak se to nedalo moc odhadnout. Ale děj mě hned zaujal a nepustil, takže jsem kolikrát knihu četla dlouho do noci.

Obálka se mi moc líbí. Text byl bez chyb a dobře upravený. Nemám knize, co vytknout, takže jí můžu jen doporučit. Řekla bych, že by jí každý měl zkusit.

Plusy:
- postavy
- děj
- obálka
- nápad
- text
- překvapení
- loveit

Mínusy:
- nic jsem nenašla






Žádné komentáře:

Okomentovat