sobota 26. března 2016

Review #55 Victoria Aveyard - Rudá královna

Ahojky,
dneska tu máme zbrusu novou sérii, kterou jsem začala číst.

Název: Rudá královna

Originální název: Red Queen

Série: Rudá královna #1

Autor: Victoria Aveyard

Žánr: fantasy, romance

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 359

Rok vydání: 2015

Hodnocení na Goodreads: 4,12/5

Anotace: Chudobou zasaženi Rudí žijí pod nadvládou Stříbrných - elitních bojovníků s nadpřirozenými schopnostmi. Pro sedmnáctiletou chudou dívku Mare Barrow se ale asi nikdy nezmění to, že patří mezi Rudé.
Mare pracuje v paláci Stříbných, v městě, které nenávidí. Rychle nicméně zjišťuje, že přesto, že jí v žilách koluje červená krev, ovládá smrtící sílu. Taková, která je pro Stříbrné hrozbou a která by mohla zničit jejich nadvládu.
Moc ale představuje nebezpečnou hru. Kdo v tomto světě rozděleném krví vyhraje?
Mare je obyčejná chudá Rudá. Jenže když se jednou ocitne v zámku a tam ukáže své schopnosti, tak už není obyčejná. Mare musí předstírat, že je ztracenou Stříbrnou princeznou a to sebou nese nejeden problém. Poté co je zasnoubena s Mavem, se všechno jen zhorší. Mare mu začíná pomalu věřit, ale pak se stane něco, co nečekala...

Mare jsem neměla ráda už od začátku. Byla to taková bláznivá postava, která dělala ukvapená rozhodnutí a to jí dostávalo do problémů. Díky tomu dopadla, tak jak dopadla. Byla hrozně otravná a chvilkama jsem měla chuť jí proplesknout, protože se to nedalo.
Ostatní postavy si vůbec nevybavuju a to jsem to četla před týdnem (?) asi. To je jedno, ale prostě mi to vůbec neutkvělo v paměti.

Děj vypadal ze začátku dobře, ale jakmile se Mare dostala do paláce, tak to byla strašná blbost. A to doslova. Pak mě bavil pouze jen konec, kdy byla konečně nějaká akce. Jinak prostě nic moc. Čekala jsem od toho dost víc. Bylo to docela divný a nudný. Vůbec mi tam neseděly ty moderní věci a tak. Prostě ne.

Obálka je úžasná a je asi jediný pozitivum no. V textu jsem našla dost chyb, což mě osobně dost vadí. Já bych tuhle knížku nedoporučovala. Vypadala dobře, ale nakonec jsem z ní dost zklamaná... Já nevím, ale prostě jsem myslela, že to bude něco lepší, ale nic no...

Plusy:
- obálka
- začátek a konec
- originální děj

Mínusy:
- děj
- postavy
- nesmyslnost
- žádná akce
- nuda





Žádné komentáře:

Okomentovat