Review #48 Lauren Conrad - L.A. Candy

Autor: Lauren Conrad

Žánr: romance, drama

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 289

Rok vydání: 2011

Hodnocení na Goodreads: 3,37/5

Anotace: Život v L. A. je sladký cool kluby, skvělí kluci, návrháři... prostě všechno. Devatenáctiletá Jane Robertsová a její nejlepší kamarádka Scarlett se nemohou dočkat, až tam začnou bydlet. A když se je jeden televizní producent rozhodne obsadit do své nové reality show a la Sex ve městě, sotva věří svému štěstí. Jejich vlastní show? Šaty od nejlepších návrhářů zdarma? Vstup do těch nejluxusnějších klubů v celém L. A.? Pozvánky na hollywoodské premiéry? Ano, prosím! Brzy se z Jane stane VIP a má spoustu nových kamarádů. Ovšem tihle kamarádi, kteří jsou pro každou divokou party, se také touží ohřát na výsluní její popularity. A to donutí Jane si uvědomit, že ve městě, se kde lidé honí za svými sny, po ní každý něco chce a nic není takové, jaké se zdá. L. A. Candy je dokonalý román o dospívání v Hollywoodu, který napsala autorka se zkušeností z první ruky. Lauren Conrad je hvězdou MTV show The Hills a nyní si buduje kariéru jako návrhářka.
Na začátku Jane a Scarlett potkají v klubu Trevora, který jim nabídne roli v televizní show, která by mapovala jejich život. Jane přesvědčí Scarlett, aby to přijaly a následně se jejich život obrátí naruby. Jane povyší v práci a následně se Scarlett získají nový byt a oblečení a vše možné. Jediné mínusy je to, že v show s nimi vystupují Madison a Gabby. Madison se snaží zbavit Jane a celkem se jí to nedaří, ale když na konci provede riskantní krok, tak má Janenin osud v rukou...

Postava Jane byla, jak to říct. Moc zasněná a nedávala pozor, co se okolo ní děje a celkem na to doplatila. Popravdě jsem jí moc ráda neměla. I když ani Scarlett jsem ráda neměla. Nevím, celkově mi ty postavy v knížce nějak neseděly. Takový, eh, nějaký prostě pro mě to byly nic moc postavy.

Děj měl skvělej nápad, ale realizace už pokulhávala. Musím říct, že určité momenty jsem si ani ve skutečnosti nedokázala představit jako.  Jako ale jinak měl děj spád, místy to docela nemělo smysl. Ale tak dalo se to. Ale musím říct, že ten konec byl teda skvělej. Nechá čtenáře v napětí až do dalšího dílu. Takže to je velké plus.

Obálka není špatný jako, ale prostě nějak nezaujala. Prostě taková, mm, já ani nevím, jak to popsat, ale není nejhorší. Text byl hezky upravený a žádnou chybku jsem neviděla.

Závěrem bych knihu klidně doporučila pro nenáročné čtenáře jako oddechovku. Hodnocení jako vždy bude dole na konci článku.

Plusy: