čtvrtek 3. března 2016

Review #46 Jarmila Pospíšilová - Peří v průvanu

Ahojky,
dneska tu máme českou knížku.

Název: Peří v průvanu

Autor: Jarmila Pospíšilová

Žánr: romance

Nakladatelství: MOBA

Počet stran: 205

Rok vydání: 2011

Anotace: Irena Podhorná je pozvaná na velkolepou oslavu, kterou na své chalupě pořádají manželé Karasovi. Slaví dvacáté výročí svatby a současně i patnáct let existence jejich firmy. Všechno je okázalé, mezi pozvanými je řada úspěšných a vlivných lidí. Irena sama to dotáhla daleko, je uznávanou psycholožkou, autorkou řady odborných publikací a má dobře zavedenou praxi. Přesto cítí, že jí něco chybí...



Irena přijede na oslavu a přitom zjistí, že život Věry není tak dokonalý, jak si myslela. A přitom pozná Václava...

Popravdě ani nevím, co mám o postavách říct, protože byly tak špatný popsané, že se to prostě nedalo. Když to mám celkově shrnout, tak to byla hrůza. Postavy o ničem a to samý děj a prostě ne. Tohle nebyla knížka pro mě a dokonce lituju toho, že jsem jí četla. Vlastně jsem se k ní dostala náhodně. A to tak, že mi jedna neznámá paní dala do roku a řekla mi, že by mohla být dobrá. A díky tomu mě mrzí, že se mi ta knížka vůbec nelíbila. Podle obálky se dost líbila. Ani ta anotace nebyla špatná, ale ve výsledku to stálo za nic. Děj byl celkem o ničem a vůbec tam ten vztah nebyl vysvětlen a nic. Prostě za mě je to propadák. Je mi líto...

Plusy:
- obálka
- text bez chyb

Mínusy:
- děj
- postavy
- chyběla zápletka
- děj bez smyslu
- konec








Žádné komentáře:

Okomentovat