úterý 15. března 2016

Book of the Month #2 February 2016

Ahojky,
jak jsem slibovala je tu článek s knihou měsíce. Popravdě až do poslední chvíle jsem nevěděla, která kniha to bude, ale teď už mám jasno. A tou knihou je...

Ano, mojí knížkou roku (vážně?) měsíce se stalo tohle historické drama z druhé světové války. A proč jsem si tu knížku vybrala? Protože mi představilo ty hrůzy, co se za té doby děly. A téhle knížky jsem na začátku docela smíšené pocity, ale konci mě jen trnulo hrůzou. Tak strašný věci se tam někdy staly, že to si snad ani nedokážu představit a radši ni nechci. Obdivuju autorku, že dokázala napsat něco takového. (zásek)
Kniha má jedinečný příběh, který nikde jinde člověk nenajde. A to mě na tom docela taky dost dostalo. Prostě ta kniha si zaslouží 5 hvězdiček každým coulem. Ta knížka má prostě něco do sebe a proto jsem jí vybrala. Člověk tam najde krutost a násilí, ale také i ponaučení, smutek, radost, štěstí a loučení. Příběh byl velmi emotivní a to již od začátku.
Dost jsem si knížku užila a přidala jsem si už i na můj wishlist, který by tu taky někdy měl být. (Někdy, hah.) Ale opravdu ta knížka stojí za to a řekla bych, že by si ji měl každý přečíst jako odstrašující příklad. 
Prostě je to za mě kniha měsíce. Jen k tomu chci dodat, že lidé by se měli poučit z chyb ostatní v minulosti.


1 komentář:

  1. Zdravím. :) máš moc pěkný příjemný blog. Máš moc knížek a už ani nevím jakou knížku si koupit. Všechny knížky jsou fakt lákavé, je fakt že pár knížek který tady máš, už jsem dočetla, ale některý ne. :)

    OdpovědětVymazat