čtvrtek 10. prosince 2015

Review #5 Claudia Gray - Na druhé straně

Ahojky,
tak jsem tu zas s recenzí na knihu! (Skoro jako vždy je to fantasy.) Jop, fantasy miluju. No, dnešní kniha je poslední knihou v sérii Akademie Evernight. Takže tímto jsem zase jednu sérii odložila a ještě možná dočtu bonusovou knihu o Balthazarovi (uvidím) a pak se vrhnu na jinou (kterou právě čtu). No, kouknem na to, jak kniha u mě dopadla.

Název: Na druhé straně

Originální název: Afterlife

Série: Evernight #4

Autor: Claudia Gray

Žánr: romance, fantasy

Nakladatelství: Egmont

Počet stran: 359

Rok vydání: 2011

Hodnocení na Goodreads: 3,81/5

Anotace: Bianca a Lucas vždy věřili, že vydrží vše, jen aby mohli být spolu. Jenže pak si s nimi osud zahraje ošklivou hru a Bianca se promění v přízrak a Lucas v upíra, bytost, kterou celý život lovil. Lucase pronásleduje téměř nezvladatelná touha zabíjet, a tak se může obrátit o pomoc jen na jedno místo… na akademii v Evernightu. Bianca je rozhodnuta zůstat s ním. Jenže ředitelka akademie vede proti přízrakům otevřenou válku a bývalý domov se stává pro Biancu nebezpečným místem, navzdory novým schopnostem, které svou přeměnou v přízrak získala. Na Evernightu se schyluje k bitvě mezi přízraky a upíry a Bianca s Lucasem čelí strašlivé nové realitě. Dosud překonali všechny překážky, které jim život nastražil do cesty, ale dokáže jejich láska přežít, když se každý z nich ocitl na druhé straně?




Bianca je přízrak a Lucas se na začátku knihy stane upírem. Lucas je ale krvežíznivý, ale snaží se co nejvíce ovládat. Nastoupí znovu na Evernight a snaží se s pomocí všech vypátrat,co má Bethanyová za lubem. Po velkém pátrání zjistí, že chce přízraky dostat do upírů a vrátit jim život... Mezitím Bianca zjistí, co má za úkol... Převádět přízraky do ráje...


Závěrečný díl nebyl takový jaký jsem očekávala, ale byl docela dobrý. Konec byl takový otevřený. Upřímně jsem ho čekala lepší, ale co se stalo, to se stalo. Měla docela dobrý děj, i když mě trichu štvala Bianca, která musela být všude a všechno dělat až jít to málem dvakrát zabilo. Ale jinak to nebylo tak špatné, i když to co se stalo s Lucasem bylo vůči něco docela nefér, potom čím vším si prošel...


Bianca, jak jsem již říkala, mi nebyla v tomhle díle moc sympatická, ale její vývoj byl úplně v pohodě. To samý Lucas s Balthazarem. Oba byli v pohodě. (Vážně?  Dneska ti to sakra nemyslí, kámo!) No, prostě postavy byly docela dobré.


Co mi fakt hodně líbilo byla obálka. Ta byla velmi pěkná. A i text byl bezchybný, no, teda já jsem nic nenašla, ale je možné, že jsem mohla něco přehlídnout. Ale jinak super. Ale jinak co bych vytkla je to, že by nemusela být celý první řádek velkými písmeny. Klidně by stačilo první slovo, ale to pouze můj názor. ( Jako vždy.) Celá knížka hezky polichotí oči a velmi dobře se čte.


Plusy:
- bezchybné texty
- obálka
- děj
Mínusy:
- otravná postava Biancy
- velký první řádek kapitol
- konec

Ale knihu můžu s klidným srdcem doporučit jako zbytek sérii, i když ten konec se mi moc nelíbí, ale i tak to stojí za přečtení. Proto můžu knihu velmi dobře ohodnotit a není skoro moc, co vytknout, takže to má opravdu oprávněné. Kniha byla dobrá, ale znovu bych jí číst už nechtěla, protože se nestala mojí srdcovkou...

Žádné komentáře:

Okomentovat