středa 23. prosince 2015

Review #10 Becca Fitzpatrick - Ticho

máme tu andělskou knihu, jej! Těch tu ale bude. Ty mám prostě hodně ráda a ráda jima spamuju. Tahle je jedna z těch lepších a taky je to předposlední díl série Zavržený. Jop, konečně dočtu zase nějakou tu sérii, protože se mi zdá, že pořád začínám nějaký nový série, ale neubývaj, ale spíše přibývají a to je špatný, protože pak musím jen číst a číst. I když to miluju, tak všechno má svý hranice. U mě je to knížka a půl za den. Ale někdy jsem happy, když dám dvě za den. Protože když vám zbývá 18 knížek na přečtení, tak to není sranda. Jop, právě jsem na tom takhle... No, jdeme ke knize.

Název: Ticho

Originální název: Silence

Série: Zavržený #3

Autor: Becca Fitzpatrick

Nakladatelství: Egmont

Počet stran: 412

Rok vydání: 2011

Hodnocení na Goodreads: 4,21/5

Anotace: Třetí díl navazující na romány Zavržený a Crescendo. Nedorozumění mezi Patchem a Norou je zažehnáno. Společně překonali tajemství svázaná s Patchovou temnou minulostí, smířili dva dosud nesmiřitelné světy a čelili bolestným zkouškám víry a naděje, to vše pro lásku, která má sílu překonat hranice mezi nebem a zemí. Patch a Nora, vyzbrojeni pouze svou bezpodmínečnou důvěrou v toho druhého, se vrhají do zoufalého boje a pokoušejí se zastavit zločince, který má moc navždy zničit vše, o co se snažili, dokonce i jejich vzájemnou lásku.

Nora se probudí na hřbitově. Nepamatuje si nic od dubna a to je přitom září. Poté, co potká Jeva se ale všechno změní. Zjistí, co se v těch měsících stalo a kdo je Jev. Potká i nefilského přítele Scotta, který jí také pár věcí prozradí. Ale poté co zjistí, jak je to s Hankem, tak jde všechno z kopce... Až se už Nora nebude člověkem...

Pokračování je stejné jako předchozí díly, dobré. Jop, knížka se mi líbila, ale zase mě neuchvátila. Prostě se mi tak nezalíbila. Ale dějově je to dobré až na některé nesrovnalosti, které mi nedávají smysl. Ale to se dá přejít. Co se týče chyb v textu, tak je to škoda slov. Přemýšlím, že tuhle kategorii snad budu vynechávat, protože to je opravdu zbytečné, někdy.

Teď se zaměříme na postavy, které se nám od posledně změnily. Některé k lepšímu, některé k horšímu. No, Nora to je kapitola sama o sobě. Někdy je v chování předvídatelná jako otevřená kniha, ale někdy je jak tajuplná. Přesně takový je Jev/Patch. A co teprve Scott! To je to samý! Všichni se zdají na jedno brdo, ale přitom je každý jiný. Nora je citlivá a zraněná, tak hluboko. Zatímco Scott je chvílemi andílek a chvílemi samotný ďábel...Ach jo, prostě je velmi těžké se v nich vyznat, ale taky se mi to zdá, že je to dobře.

Tahle série je docela dobře napsaná (až na nějaké části), ale znovu bych jí číst asi nechtěla. Skoro nic proti sérii nemám, ale prostě není to moje topka, takže do seznamu must-have taky nezasáhne... Ale jinak mohu knihu ohodnotit velmi dobře a dostává tolik, kolik si zaslouží a není k tomu moc, co dodávat.

Plusy:
- postavy
- děj