úterý 8. prosince 2015

Review #4 Alyson Noël - Modrý měsíc

Ahojky,
další z tuny recenzí je tu. A dneska to docela velkej propadák. Na to jak mi to pár lidí vychvalovalo, tak teda pro mě zklamání a to velké. Čekala jsem dobrou fantasy sérii a nic, bohužel. Stálo to za nic a to opravdu. Nemám k tomu ani snad co říct.  Jsem z toho pořád docela v šoku, protože tohle jsem nečekala. No, nic koukněte, jak to nakonec dopadlo. (Nijak super teda ale ne.)

Název: Modrý měsíc

Originální název: Blue Moon

Série: Nesmrtelní #2

Autor: Alyson Noël

Žánr: romance, fantasy

Nakladatelství: Argo

Počet stran: 261

Rok vydání: 2011

Hodnocení na Goodreads: 3,61/5

Anotace: Na začátku druhého dílu bestsellerové knižní řady Nesmrtelní, jejíž překladová práva se prodala do 34 zemí, se zdá, že lásce mezi Ever a Damenem už nestojí nic v cestě. Hrdinka proniká to tajů své nové identity a do temného, svůdného světa nesmrtelných. Jenže pak Damen onemocní, začne chřadnout a ztrácet své neobyčejné schopnosti. Zoufalá Ever se na jeho záchranu vydá do Země léta a tam objeví způsob, jak vrátit čas. A najednou má na výběr ze dvou možností: Může zachránit umírajícího Damena, nebo otočit běh času, zabránit nehodě, která jí vzala celou rodinu, a žít jako dřív. Jenže cena je příliš vysoká…



Brutálně totálně strašný... (Ale dá se to ještě číst, některý knížky jsou ještě horší.) Nemám slov. Sice to bylo o chlup lepší než první díl, ale pořád je to děs... A to myslím vážně, normálně u týhle série pomalu umírám a pak co se nedozvím? Poslední 2 díly nejsou vydány v čj... No, potěš koště, vážně super. No, ale snad jsem ráda, no. Ale myslím, že už do dalšího dílu se nedám. Co myslíte? Měla bych se do něj dát?



Mrknem se na postavy. No, u který začít? Hm, začnem u Ever. V už v prvním díle prošla výraznou změnou a nic moc jako ale. Strašně předvídatelná a falešná se mi zdá. A to samé Damen. Má na ně smíšený pocit, ale zdá je to spíš k horšímu pocitu a to dost. A co nová postava Roman? Zatím je záhadou, ale beztak bude stejný jako ostatní postavy. Autorka postavy evidentně neumí pořádně propracovat a pak se to odráží na celém příběhu...


O text se zmíním jedním slovem: bezchybný. A to je tak vše dobré na téhle knize. Ale ptáte proč dostala dvě hvězdičky? Je to za text a snahu o jedinečný příběh, i když byl špatný, tak to opravdu není pořád se opakující příběhy. To je fakt. Ale nic jiného do plusů nespadá. Jinak je celkem všechno v mínusech. Teď přemýšlím, co ještě napsat, ale nic mě nenapadá.


Musím říct, že jsem se během psaní recenze rozhodla, že abych přežila vánoce ve zdraví, si další síly už nepřečtu. Nestojí mi to za to. Čekala jsem opravdu něco víc, takže zkrátka a dobře pápá série. Ještě musím napsat o ději, který byl celkem divný, někdy nedával smysl a někdy ani nenavazoval, takže jsem se ztrácela. Za mě prostě ne.



Ty dvě hvězdy jsou vymodlené, ale má je a já jí už nechci nikdy vidět. (Až tak.)

Žádné komentáře:

Okomentovat