středa 2. prosince 2015

Read #1 November 2015

Ahojky,
máme tu první přečteno a to za měsíc listopad. Tento měsíc jsem četla jako o život. Mám tu celkem dost knih. Docela úspěch na to, že se musím i věnovat nový škole. I když jako je fakt, že jsem četla každou volnou chvíli. Jelikož mám celkem dost rozečtených sérií, tak se tu budou objevovat hlavně ony. Ale bude to i spousta anglických titulů, které nejsou bohužel v čj, což mě docela mrzí, ale zmůžu, že? Ale pokud by měl někdo zájem, tak vám můžu do komentáře hodit odkazy na pár stránek, kde by jste mohli ty knížky najít přeložené do čj.
Jelikož jsem byla pilná a vše si poctivě evidovala, tak to tu budu mít popořadě, jak jsem knížky četla. Ke knížkám také vždy napíšu počet stránek. Ještě bych chtěla dodat, že nesnáším počešťování příjmení autorů/autorek. Prostě mi to nejde přes jazyka ani prsty, tak je píšu, jak se píší anglicky.
Tak to je mých "pár" knih.

1) L.J. Smith - Zakázaná hra #1 - Lovec, 224 stran

2) P.C. Cast, Kristin Cast - Škola noci #5 - Pronásledovaná, 336 stran

3) Sarah Crossan - Dech #2 -Vzdor, 279 stran

4) L.J. Smith - Upíří deníky #10 - Zoufalství, 310 stran

5) Becca Fitzpatrick - Zavržený #1 - Zavržený, 367 stran

6) Lauren Kate - Atlantida #2 - Vodopád, 295 stran

7) Claudia Gray - Akademie Evernight #3 - Přesýpací hodiny, 329 stran

8) Alyson Noël - Nesmrtelní #1 - Napořád, 268 stran

9) Becca Fitzpatrick - Zavržený #2 - Crescendo, 411 stran

10) P.C. Cast, Kristin Cast - Škola noci #6 - Pokoušená, 366 stran

11) Sara Shepard - Hra lží #1 - Hra lží, 215 stran (recenze)

12) L.J. Smith - Upíří deníky #11 - Druhá šance, 216 stran

13) B.B. Reid - Broken Love #3 - Fear Us, 252 stran

14) Alexandra Adornetto - Zář #1 - Zář, 396 stran (recenze)

15) Felicity Heaton - Her Angel #2 - Her Fallen Angel, 104 stran

16) Harlow Grace - Monster Stepbrother, 177 stran

17) Becca Fitzpatrick - Černý led, 390 stran (recenze)

18) Alyson Noël - Nesmrtelní #2 - Modrý měsíc, 261 stran (recenze)

Uff, nějak jsem se tento měsíc rozšoupla. Celkem to tedy dává 18 knih a 5196 stran. Čtení fakt miluju. Je to pro mě velmi důležitý, ale nevěděla jsem, že přečtu  tolik knih za měsíc. Docela koukám. No, uvidíme kolik dám v prosinci. Dávám rekordy ve čtení, normálně. Nikdy jsem za měsíc nedala tolik knih (no, aspoň teda o tom nevím). No, nesmyslím si, že to ještě někdy překonám, to jako opravdu, ne. Ale zase kdo ví? No, přečteno tu bude každý měsíc a vy můžete vidět jaký jsem čtenář. A že jsem. Kdyby jste stáli o recenzi na nějakou knihu ze seznamu, tak si klidně napište.

Žádné komentáře:

Okomentovat