pondělí 23. listopadu 2015

Wishlist #1

Ahojky,
je tu první wishlist. No, mám velmi mnoho knih, co bych si chtěla koupit. I když je mám už i přečtené, tak mi stojí za zakoupení. Máte to tak taky? Rozhodla jsem se sem napsat knížky, které už mám přečtené, ale chci si je koupit i v papírové podobě.

Jako první tu mám sérii Fallen/Andělé od Lauren Kate. Tuhle sérii mám hodně ráda. Je pro mě taková oddychová. A co je na ní fakt super, tak je o andělech. Nemůžu si pomoct, ale těma jsem prostě nějak fascinovaná. Obecně má autorka docela dobré knížky, ale tahle série mě oslovila nejvíc.


Vlastním - 0/5

Série Slater Brothers mě učarovala zatím ze všech, co jsem četla. A to je holý fakt! Když jsem začala číst první díl, tak jsem neměla slov. Jop, prostě to žeru a nemůžu se dočkat až celá série už vyjde. Zatím vyšlo prvních 6 dílů a zbývá jich 5. A jediné mínus, co ta série má je, že je pouze anglicky. A je psaná úžasnou autorkou L.A. Casey. Pokud budeme mít možnost jí číst, tak prostě jděte do toho!

Vlastním - 0/6


Jako další série tu je velmi známá série Nástroje smrti od Cassandry Clare. Nejen, že je knižní série, tak se chystá i seriál, ale o tom někdy jindy. Prostě je to známá fantasy série, která se prostě jen velmi proslavila. To, co mě na ní učarovalo, je to, že to není pořád opakující se upíři a vlkodlaci. Ano, taky tam jsou, ale je tu i něco jedinečného - lovci stínů/shadowhunters. Důvod, proč jsem si to chtěla přečíst je, že mě se líbila obálka a anotace. Po čase jsem musela uznat, že ta série se stane jednou z mých oblíbených.



 Pro porovnání české obálky, který se mě osobně líbí o víc, i když jsou takový obyčejný.


Vlastním - 0/6
To je zatím vše. Přece jen bude trvat než všechno seženu, neboť mám na wishlistu mnohem víc, tak to bude chtít fakt spoustu času než je seženu. Bude ráda až je budu konečně držet v ruce. Je to prostě ten takovej pocit, kterej se nedá popsat slovama. Vlastnit prostě tu knížku, kterou úplně žeru je prostě... Nemám slov. 


2 komentáře:

  1. Z tvojho Wishlistu ma najviac zaujala asi séria Nástroje smrteľníkov od Cassandry Clare. Aj ja o nich plánujem písať pretože po nich už dlho túžim, ale peňazí je málo a kníh, ktoré by som chcela, naopak veľa. Snáď sa mi raz podarí kúpiť postupne celú sériu a rovno aj Pekelné stroje, Kódex Tieňolovcov a všetko, čo k týmto sériam patrí. :)
    Charlotte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že jsi přesně vystihla moji situaci s knihami. A tu sérii fakt doporučuji, i když sem tam má své horší chvilky, tak za to přečtení opravdu stojí. A co jsem kousek četla z první knihy Pekelných stojů, tak bych řekla, že na tom bude stejně s kvalitou stejně. A k těm sériím toho je opravdu hodně, ale evidentně se vydavatelství nemají k tomu, aby to přeložily, ale to někdy v budoucnu vyjde. Přeju ti, tedy příjemné čtení někdy v budoucnu.:)

      Vymazat