středa 6. dubna 2016

Review #57 Kiera Cass - První

Ahojky,
dneska tu je další díl Selekce.

Název: První

Originální název: The One

Série: Selekce #3

Autor: Kiera Cass

Žánr: romance, dystopie

Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo

Počet stran: 278

Rok vydání: 2015

Hodnocení na Goodreads: 4,21/5

Anotace: Když byla America vybrána do Selekce, ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah samotné koruny, natož k srdci prince Maxona. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.
America a další tři dívky pořád bojují o Maxonovo srdce, ale to už je jedné z nich zaslíbené delší dobu. Ale i tak se pořád všichni snaží, ale přitom se snaží mezi sebou udržovat přátelské vztahy. Ale pak se to vyostří a všem půjde o život...

Americu jsem neměla ráda už od začátku. Přišla mi to taková nijaká. Pořád byla nerozhodná a pořád myslela na Aspena. Vážně? Pořád po takový době? Ach jo... A navíc pořád odstrkovala Maxona jako by ho nechtěla. Celkem mě to mátlo.

Děj byl celkem nudný. Až na konci se začalo něco dít a místy to bylo dost odbyté. A navíc mě to dost ani nebavilo. Pořád se tam omílaly věci z minulých dílů a tak. Prostě to stálo docela za nic, ale díky tomu konci se moje hodnocení nepatrně zvedlo, ale i tak si tenhle díl odnáší velké zklamání.

Obálka je skvělá jako u předešlým dílů i text je chyb, ale ten zbytek prostě ne no. A dost od posledního dílu toho dost čekala a takový zklamání... Za mě knížku neoporučuji. A to dost. Dokonce se divím, že jsem jí dala docela vysoké hodnocení...

Plusy:
- obálka
- děj na konci
- text

Mínusy:
- děj
- postavy
- nudnost






Žádné komentáře:

Okomentovat